اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استقبال پرشور چادگانی‌ها از مراسم جاماندگان اربعین حسینی

امام‌زاده عبدالله رزوه، امامزاده خواجه محمد و امامزاده اسماعیل فراموش جان میزبان از جاماندگان کربلا بود

استقبال پرشور چادگانی‌ها از مراسم جاماندگان اربعین حسینی

عبدالله رضایی در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در چند سال اخیر حرکت مردمی پیاده‌روی در روز اربعین از مسجد جامع شهر چادگان تا حرم «عبدالله زیدابن‌حسنی» شهر رزوه پایه‌گذاری شده است تا کسانی که نتوانسته‌اند در پیاده‌روی نجف تا کربلا شرکت کنند، در مراسم معنوی جاماندگان پیاده‌روی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چادگان با اشاره به حضور میلیونی جاماندگان در سال‌های گذشته، بیان کرد: با توجه به اینکه امسال تعداد زائران اربعین در عراق افزایش داشته است، استقبال از راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی نیز چشم‌گیر بود.

وی تصریح کرد: مراسم راهپیمایی از شهر چادگان شروع و پس از گذشت از محله سمندگان به طول 10 کیلومتر تا حرم «امامزاده عبدالله زیدابن‌حسنی» ادامه داشت که در این مسیر بیش از 10 موکب پذیرای زائران بود.

رضایی افزود: تمهیدات ترافیکی و امنیتی با همکاری نیروهای انتظامی چادگان، پلیس راهو، اورژانس و هلال احمر در مسیر زائران اندیشیده شده بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چادگان بیان داشت: روستاهای قرقر، معروف آباد، علی عرب، آنالوجه و گشنیزجان نیز با راه‌اندازی دسته‌های سینه‌زنی، خود را به «امامزاده عبدالله زیدابن‌حسنی» رساندند.

وی ادامه داد: روستاهای بخش چناررود نیز با راه‌اندازی دسته‌های سینه‌زنی ،مسیر روستاهای خود تا «امامزاده خواجه محمد پرمه‌ها» و «امامزاده اسماعیل فراموشجان» را راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/ 63046/هـ20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول